Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pouke Tominog štrajka

Komentari (48) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 29 april 2011 15:08
Marko Gay
"Oni su morali bežati od svih drugih tema, jer bi se u svakoj od njih videlo da praktično nema programskih razlika između SNS i DS."

To sto kazete implicira da sada skoro citav narod podrzava program Demokratske stranke.

Srbi su dostigli slogu i nacionalni koncenzus.
Preporuke:
1
3
2 petak, 29 april 2011 15:21
Darko Stanojević
E, ovo je pošteno napisana analiza događaja iz protekle "strasne sedmice", a i nešto malo pre.

Istina, došla je "postfestum", pa je iskusna i pametna barem koliko i da smo je pisali svi mi koji imamo oči i uši, a nismo zaslepljeni lažnom "žrtvom" lažljivog Tome&Co.

Svejedno, najbolja dosad. Domaći zadatak za kolege analitičare (bez tupavih "kripto" premisa).
Preporuke:
2
0
3 petak, 29 april 2011 15:26
Vukadin
Dobar tekst, mada se sa dobrim delom onoga što vidim kao nameru ne slažem. Ne želim opoziciji dati "kart blanš", posebno ne oko pitanja zapošljavanja kadrova, ne želim dati ni uobičajenih 100 dana. Samo, da bismo dotle došli, potrebno je da opozicija postane vlast.
Dakle, ne dajem "kart blanš", ali verovatno dajem svoj glas. I to ne toliko uprkos ovom cirkusu (drugačije to ne mogu nazvati), nego uprkos Kariću, pre svega, pa onda i Beku. Zašto? Čemu?
Zato što mi je od DS-a i "proevropskih" (ili "prosrpskih") odavno muka. A bogami i lično me ugrožavaju - za sada uglavnom ekonomski.
Naravno, analitičar ima pravo da kritikuje, a stvar je političara da izvuku neku pouku. Makar se učili na svojim greškama, a ne tuđim. Pravo je svakoga, pa i analitičara, da brani svoj integritet. I tu treba stati, odgovarati samo na preterane diskreditacije. Dosta je već "slučaja Jeremić" i prepucavanja oko njega.
Preporuke:
0
0
4 petak, 29 april 2011 15:38
nataša
Kad je u pitanju centralni stav o tome da li samo smenjivati vladu ili paziti sa kim se to radi moram i da se složim i ne složim sa Antonićem. Slažem se jer zaista ne vidim nikakav smisao da Tadića zameni Nikolić i ma koliko ne poštovao sadašnju vlast, a ne poštujem je nikako ipak je Nikolić gori. Ne slažem se jer nas istorija uči da niko nije smenio vlast, a da prethodno nije objedinio sve, baš sve koji su protiv te vlasti. Milošević je smenjen zato što su na jednu gomilu sakupljeni i priličan deo stvarne elite ovog naroda, i politička i intelektualna, i najveća bagra ovog naroda. I danas ko hoće da sruši Tadića mora da objedini i Koštunicu i Nikolića i Šešelja i Ilića, a bogami i Dinkića sa njima. Kad to vidite samo za sebe, bolje ne raditi ništa.
Kada je u pitanju konkurs za novu mantru SNS-a, koju će reč u narednom periodu ponavljati mislim da je i tu konkurs rešen. Ta reč je rejting.
Moguće da i sa drugih strana se to čuje. Kad sad Vučić oplete; "Rejting, rejting, rejting"
Preporuke:
3
0
5 petak, 29 april 2011 15:41
Vlada Kanada
Ovom teksu se nema šta dodati ni oduzeti. Jedno političko osveženje, bilo negativno ili pozitivno, može doći od povratka Vojislava Šešelja u Srbiju, ako se zapadni varvari odluče da ga puste iz političkog ropstva (tako ne nekad držan u ropstvu Mendela). Ili od spontanog ustanka gladnog, opljačkanog i poniženog Srpstva. Tada neće pomoći ni pretorijanske garde bivšeg slobiste Ivice Dačića i julovca Šunatovca.
Preporuke:
2
0
6 petak, 29 april 2011 15:53
OKVIR
Svi oni( SNS, DSS, SRS ) potenciraju pricu da se bore za dobro SRBIJE! Da im je na prvom mestu interes drzave Srbije!

Da zuti vode katastrofalnu politiku po svim pitanjima, obicnom coveku je to jasno i narod ima volju da ih skine sa vlasti. Pa, za dve i po godine, ostade bez posla CETIRI STOTINE HILJADA LJUDI!!!
I, nikom nista!
Jos je Dinkic pricao pricu da ce Srbija da izvuce korist iz svetske ekonomske krize.
Totalno ludilo!

Osnovni problem je sto i tri gore navedene stranke nije briga za potrebe naroda vec "vrte neke `svoje` filmove". Da su te tri stranke, zajedno povele narod na demonstracije - do raspisivanja izbora - imali bi izbore najkasnije do pocetka juna.
Zasto nisu?

Nikolic je deo zute ekipe!!!

Ovo sto je on uradio, se zove: Prevede ih zedne preko vode da mogu svi zajedno dalje kao i do sad.

Samo, do kada ce moci tako???
Preporuke:
2
0
7 petak, 29 april 2011 16:01
zoranSan
Gospodine Antoniću kao politički analitičar,morali bi da znate da ako bi izbori bili 18 decembra moraju da se raspišu bar u septembru.I Vi i ja znamo da se to neće desiti .Tadić će prolongirati što kasnije sve dok se ne uveri da su toliko ovladali medijima da nema šanse da ne dobiju izbore.Pogledajte samo jedan Dnevnik u večernjim časovima na RTS,B92,ILI Studiu B,videćete da recimo preksinoć,Prvo par minuta vesti o SPS Dačić ide a za njim i Mekonjić,priča o potrebi većeg broja policajaca u Beogradu.Zatim odmah Dulić-DS gradilište jedan bager i priča o ekologiji,i normalno Dinkić,ide sa Kalanovićkom i Ministrom zdravlja priča je o psu koji je ujeo 7 građana u Kuršumliji,normalno serum protiv besnila nije ni doneo,nego je naredio da to neko drugi uradi.Sve u svemu u pravu je onaj novinar što je nekim političkim strankama ispostavio fakture za reklamisanje na svojim talasima.RTS bi samo od njih mogao da živi pretplata bi se ukinula.
Preporuke:
0
0
8 petak, 29 april 2011 16:11
Dragoslav Pakić
Previše je analitičara ili ``analitičara`` koji se redovno bave analizom političkih stranaka i njihovih lidera. Mene bi, recimo, mnogo više zanimala analiza ukupnog biračkog tela Srbije i objašnjenje kako to da Tadića i njegove redovno i bez izuzetka podržavaju svi oni koji ni o Srbiji, ni o Srbima nemaju najlepše ili bar pristojno mišljenje. Na primer, Čanak.
Ako već nemaju snage, smelosti i nadahnuća da uđu u stručnu interpretaciju takvog stanja među nesrbima, (pročitajte Dostojevskog o odnosu slovenske i pravoslavne braće prema dobročinstvima Rusa za koja Rusi nikakvu zahvalnost nisu ni očekivali, ali im se redovno uzvraćalo mržnjom i netrpeljivošću) zašto se bar ne potrude da obrazlože odkud tolika srbofobija i među samim Srbima. Na primer, LDP.
Hteo ne hteo, ipak se opet sve svodi na političke stranke i njihove lidere. Izvinite Antoniću.
Preporuke:
0
0
9 petak, 29 april 2011 16:17
Ružičasti panter
Taj štrajk je jednostavno bio ćorak. Ne poznajem nikoga ko drukčije misli a kontaktiram dosta ljudi.
Preporuke:
2
0
10 petak, 29 april 2011 16:30
Ceca Lazinica
Činjenica je da ovi ne daju vlast i da će se držati za slamku dok mogu.Isto tako narod je umoran i iscrpljen od čekanja boljih vremena a zelene trave ni na vidiku pa magarci lipsavaju sve više.Možda bi bolje bilo pretresanje svih kadrova prvo po strankama a kasnije i vertikalno pa pronaći kvarove i začepljenje pa tek onda neke izbore.Ovako umjesto Tadića da dođe Tomo ili Koštunica ili neki treći nema promjene i nema boljitka za običan narod a to je vljda bitno.
Preporuke:
0
1
11 petak, 29 april 2011 16:43
paja patak (1)
Mada se sa najvećim delom teksta u ovoj (kao i obično dobro napisanoj analizi) slažem – ali, sa ovim „… da su prevremeni izbori za većinu građana samo forma, ne i suština problema...“ ne mogu – a evo zašto: biračko telo je, recimo, 5 miliona ljudi. Od njih, više od 1 miliona nema ni završenu osnovnu školu, a bar još toliko je, uprkos toj školi (ili baš zbog nje) funkcionalno nepismeno (40% biračkog tela). Od preostalih 3 miliona, verovatno samo 300 hiljada (pitanje da li i toliko?) čita ozbiljniju štampu – a i tamo uglavnom sportske strane i čitulje. Programe političkih stranaka? Nemojte, molim Vas – zagrcnuću se od smeha! Za ostalih 2,7 miliona mnogo je reći da ponekad u ruke uzmu neki tabloid, a svih 5 miliona đuture na TV gledaju mahom sportske prenose, idiotske serije i razne “Farme sa sve Velikom Braćom“. Političke TV emisije (a i te uglavnom pro-vlastodržačke, dakle, pro-DSovske) prati možda ona – pomenuta grupa od 300 hiljada.
Preporuke:
2
0
12 petak, 29 april 2011 16:43
Mihajlo Drobnjaković
Gospodine Antoniću,Srbija je umorna od stranaka i strančarenja.Pogotovo od kada su ona tri ambasadora krenuli da modeliraju političku scenu Srbije gde i Kurta i Murta moraju da imaju sertifikat overen u Briselu i Vašingtonu.Tako je Murta(pardon Nikolić) izludeo od čekanja da i on malo jaše,uleteo u stupicu da ne sme da traži izbore odmah, što je prirodan stav svake normalne opozicije sve u strahu da mu ne zamere evro-atlanski kontrolori.Dijagnoza je jasna.Srbija je okupirana i to na bruku i sramotu sami smo sebe okupirali i na lancu priveli Imperiji zla.Na sceni je kompradorska kvazi-elita koja puzi pred okupatorom i nutka se ko će biti prigodniji kvisling.Kako imamo posla sa trgovačkom civilizacijom koja sve što radi, radi posle cost benefit analize svako nov ko zasedne na grbaču ovom narodu platiće ulaznicu okupatoru srpskim nacionalnim interesima.Tako je bilo od Miloševića do Tadića.Koliko će platiti Murta posle svoje Kanose ne smem ni da pomislim.
Preporuke:
2
0
13 petak, 29 april 2011 17:07
paja patak (1)
Mada se sa najvećim delom teksta u ovoj (kao i obično dobro napisanoj analizi) slažem – ali, sa ovim „… da su prevremeni izbori za većinu građana samo forma, ne i suština problema...“ ne mogu – a evo zašto: biračko telo je, recimo, 5 miliona ljudi. Od njih, više od 1 miliona nema ni završenu osnovnu školu, a bar još toliko je, uprkos toj školi (ili baš zbog nje) funkcionalno nepismeno (40% biračkog tela). Od preostalih 3 miliona, verovatno samo 300 hiljada (pitanje da li i toliko?) čita ozbiljniju štampu – a i tamo uglavnom sportske strane i čitulje. Programe političkih stranaka? Nemojte, molim Vas – zagrcnuću se od smeha! Za ostalih 2,7 miliona mnogo je reći da ponekad u ruke uzmu neki tabloid, a svih 5 miliona đuture na TV gledaju mahom sportske prenose, idiotske serije i razne “Farme sa sve Velikom Braćom“. Političke TV emisije (a i te uglavnom pro-vlastodržačke, dakle, pro-DSovske) prati možda ona – pomenuta grupa od 300 hiljada.
Preporuke:
2
0
14 petak, 29 april 2011 17:08
paja patak (2)
Nastavak: Ukupno uzev, sve internet političko-analitičke sajtove prati daleko, daleko manje od tog broja – biću velikodušan: evo, možda 50 hiljada (1% biračkog tela). Dakle, više od 90% biračkog tela je vrlo lako izmanipulisati i ubediti da su baš prevremeni izbori - i to ne sada, nego čak i kroz 8 meseci ( a svega mesec dana pre od strane vlastodržaca, kao kompromis predloženog termina) ne formalno, nego baš suštinsko –kritično, životno važno pitanje. Firma “Nikolić & Vučić“ to odlično zna. Priznajem da se malo preračunala što se perioda čekanja od 8-9 meseci tiče, jer pamćenje birača ne seže dalje od par nedelja, ali ako se u međuvremenu dosete neke teme/skandala i sl. za podgrevanje tenzije, možda će se nekako i izvući. A, što se tiče nade u garanciju „...biračima da, zaokružujući SNS na glasačkom listiću, neće ponovo kupiti mačku u džaku...“, plašim se da nema ni toliko mačaka, ni toliko džakova koliko su ovi birači rado spremni da ponovo i ponovo kupuju.
Preporuke:
3
0
15 petak, 29 april 2011 17:24
Legia Semlin
Nije svejedno ko će doći na vlast. To i jeste ideja žutaća - da nam ogade izbore, da svi pomislimo da je "svejedno". E nije svejedno. Kada bih saznao da imam potencijalno smrtonosnu bolest, više bih voleo da me leči lekar koji bi me upoznao sa svim posledicama, načinima lečenja, izgledima za preživljavanje, nego drugi ko bi mi sa osmehom na licu rekao da je to kao kijavica. Imam pravo da saznam protiv čega i kako se borim. Ista stvar je i sa državom - imamo pravo da znamo da li SNS podržava EU, da li će nas i oni za koji mesec uterivati u NATO, i da li će Toma da se rukuje sa Tačijem. Moja procena - podržava, otvoreno; hoće, uterivaće nas; da, rukovaće se, da bi ostao na vlasti koju želi 20 godina, neuspešno. Prema tome, šanse da za njega-njih glasam su nikakve. SNS nema kadrove, ideje, znanje - ima samo želju za vlašću. Ona nije dovoljna da dobiju moj glas. Štrajk - "Smrt gospodina Goluže"? Ili je trebao do kraja ili nikako - bilo bi poštenije i hrabrije. Ovako je samo otužno.
Preporuke:
1
0
16 petak, 29 april 2011 17:58
The Tao of Groove
Upravo tako, jer nisu gradjani Srbije jos do te mere sludjeni da podrzavaju gluposti iz opozicije samo zbog toga sto su opozicione. I sta je to nateralo Tomu na strajk gladju? Izbori 2 meseca pre vremena? Promena politike kroz mantru EU nema alternativu? Nikolic je prosao kao politicki amater. Previse amaterski za nekoga ko je u politici ceo radni vek. I sta nudi njegova politika da se strajkuje gladju. Gluposti. Nqajobicnije gluposti koje nam servira Tadic za ciju je politiku Tomislav Nikolic izjavio da je dobra samo sto se nedovoljno provodi. Da li to Nikolic hoce vlast da bi do utancine sprovodio Tadicevu politiku? Dosta bre, pa nismo mi svi vesla sisali.
Preporuke:
1
0
17 petak, 29 april 2011 17:59
Milutin Zaric
Pa Toma je pokusao da spreci konacno rasturanje ove zemlje, prodaju Telekoma, zatvaranje svega sto proizvodi, jacanje dinara, zaduzivanje, lazni prosek plata, svo ono sto predsednik i eksperti izvrsavaju po nalozima, dok nas dobro ne izgladne da pristanemo na sve ...
Preporuke:
0
5
18 petak, 29 april 2011 18:08
Visarion
Naravno Nidža je prokockao sve.Kad čak i pametni "Nataša" smatra da je bolji Tadić nego Nikolić.Ali , u ovoj konstelaciji, najbolji je iako malo spor Koštunica.
Slažem se da bi Šešelj bio neka alternativa ako se opametio i ne vitla pištoljima, ne sipa vodu na protivnike u Skupštini ne podmeće kore od banane i ako se od borbi i Hagu nije umorio.On je mačka u džaku.
Mislim da je Karađorđevo gore od štrajka glađu i žeđu.Kako vidim Tadić je tamo pomoću Zukorlića izbačen iz igre u Bosni.Niko ne sme da se nađe u susedovoj bašti.On pristaje misleći na blef Zuke a gubi Srpsku.Uplatkao se načisto.Ali i nas. Sad ne gubimo samo Kosovo nego i Srpsku.To je gore od štrajka.
Ja sam da ne glasamo nikoga.Kad se pojavi , a mora se pojaviti ličnost i program koji brinu o ovom narodu i imaju neku garanciju da će sve što kažu ostvariti, onda toga da metnemo na vlast.Ovi ne zaslužuju.Za sada sam sa onom većinom koja neće izaći na glasanje,Voleo bih da budemo takva većina kad nađemo onoga pravoga.Kakve koalicije
Preporuke:
0
0
19 petak, 29 april 2011 19:25
paja patak (2)
Ukupno uzev, sve internet političko-analitičke sajtove prati daleko, daleko manje od tog broja – biću velikodušan: evo, možda 50 hiljada (1% biračkog tela). Dakle, više od 90% biračkog tela je vrlo lako izmanipulisati i ubediti da su baš prevremeni izbori - i to ne sada, nego čak i kroz 8 meseci ( a svega mesec dana pre od strane vlastodržaca, kao kompromis predloženog termina) ne formalno, nego baš suštinsko –kritično, životno važno pitanje. Firma “Nikolić & Vučić“ to odlično zna. Priznajem da se malo preračunala što se perioda čekanja od 8-9 meseci tiče, jer pamćenje birača ne seže dalje od par nedelja, ali ako se u međuvremenu dosete neke teme/skandala i sl. za podgrevanje tenzije, možda će se nekako i izvući. A, što se tiče nade u garanciju „...biračima da, zaokružujući SNS na glasačkom listiću, neće ponovo kupiti mačku u džaku...“, plašim se da nema ni toliko mačaka, ni toliko džakova koliko su ovi birači rado spremni da ponovo i ponovo kupuju.
Preporuke:
1
0
20 petak, 29 april 2011 19:46
Angel
Šešelj je za Tomu odmah rekao da je krenuo Draškovićevim stopama. Ni kraće ni preciznije definicije.

Dokle god je svest celog naroda sužena na lažnu tobož promenu u izboru između katastrofalnog DS-a i SNS-a koji bi izvesno mogao biti samo još katastrofalniji - dotle se svetlo na kraju ovog tunela neće ni nazreti a kamoli da će doći do neke promene.

Ono što zabirinjava je upravo to što izgleda da dobar deo ovog sluđenog naroda nije izvukao ključne pouke iz lupanja u šerpe devedesetih i "revolucije" 2000-te, kada je presudan deo tog, tada još sluđenijeg naroda, angažovan da radi u korist svoje štete... Jer štata koju su napravili ovi, pogotovo DS, koje su oni doveli na vlast nije tek na nivou jedne generacije, ona je kolosalnih razmera. Što bi reko Dis ("Naši dani")

Svoju mudrost rastočismo na izbore,
Svoju hrabrost na podvale i obede,
Budućnosti zatrovasmo sve izvore,
A poraze proglasismo za pobede.
Svoju mudrost rastočismo na izbore.
Preporuke:
2
0
21 petak, 29 april 2011 20:09
Stanimir Trifunović
"Onaj ko se predaje kao vojnik u zarobljeništvo, mora unapred odbaciti svako oružje" M.Kundera.
Preporuke:
3
1
22 petak, 29 april 2011 20:32
Ružičasti panter
U zemlji u kojoj je sve privatizovano, i realni i bankarski sektor, politički programi su bezvredni i besmisleni komadi papira. Objektivno,u postojećoj situaciji sve partije mogu da vode samo jednu jedinu politiku – do moljakaju strane investitore da dođu i da moljakaju domaće nazovi privrednike da ne odu. I tu je kraj. Nikakve garancije, stručnjaci, vlade u senci ne mogu promeniti tu činjenicu. Vlast više ne raspolaže polugama za ostvarivanje ekonomskih i socijalnih ciljeva kojima raspolaže svaka normalna država.
Preporuke:
1
0
23 petak, 29 april 2011 20:35
Milojko
Da ponovim već rečeno,čemu besmislu davati smisao. I da podsetim na reči gospođe Bećković koja je na kraju utiska nedelje rekla odprilike,da je najvažnije da su svi živi i zdfravi
Preporuke:
1
0
24 petak, 29 april 2011 20:41
ej @Dragoslav Pakić
Svaka čast gospodine !Niko da "analizira" bolest srpskog naroda izazvana kompleksom inferiornosti , a potpomognuta ekonomskim gnječenjem , što monarhista , što komunista , što socijalista , što evropejaca , što malograđanskih pravoslavaca (ekumenistima) . Eto!
Preporuke:
1
1
25 petak, 29 april 2011 21:00
Uroš
Maestralan članak. Samo bih dodao da su osim neozbiljnosti pokazali i neverovatnu želju i nestrpljenje da ne kažem žeđ za vlašću. Mislim da takvi ne treba da nas vode. Trebalo bi da kažu ako pobedimo na izborima premijer će biti taj, ministar vojske taj, zdravstva taj itd. Uradićemo to i to a ne da samo ponavljaju kao papagaji vlast ne valja vlast je korumpirana.
Preporuke:
3
0
26 petak, 29 april 2011 22:14
Peter RV
Odlican tekst.
Jedan sam od onih koji su se smejali na ridikul Nikolica, iako su to radili i Tadic sa druzinom.(Covjek se uplasio od gomile ljudi koji su mu se odazvali pa je napravio 'hari-kiri', nadajuci se da ce mu Brisel oprostit za ovakvu agitaciju urodjenika- koja bi mogla da dosegne 'kriticnu masu')
SNS je bio jedan balon koji se bio toliko naduvao da je morao da pukne. Nikolic je ispao pajac pred ocima citavoga svijeta. Ovo je moralo da se desi jednoj grupaciji koja nije imala drugoga ideala sem da se docepa vlasti (naravno,uz pomoc stranih ambasada). To je bio jedan neozbiljni pokret od pocetka. Pokusao je da se plasira u politicku poziciju, 'zamjenika dezurnog satrapa' Srbije, sto Srbiji treba toliko koliko i treca noga. Ako im ovo predstavlja (zasluzeni) epilog, ne treba se zalostit.
Preporuke:
3
1
27 petak, 29 april 2011 22:53
Petar
Iskreno, ovo je prvi tekst autora koji mi se ne svidja (poznato). Odbrana od napada "angazovanih" analiticara je slabo argumentovana iako su izneti stavovi ispravni. Mislim da fali mnogo jaca argumentacija protiv zamajavanja naroda SNS-om i DS-om. Ovako drugosrbijanci dobijaju argumnet da kada oni tvrde da je nesto belo (kao CNN) oni su izdajnici a sada to ne vazi za autora. Limitovanje politickih koraka u demokratiji je prouzrokovano plutokratskom diktaturom (u koju se demokratija neminovno pretvara) i svi "revolucionarni" potezi i ideje bice ove Tominog tipa. Za svaku smeliju ideju suprotnu intersima plutokratije, Canak i Cada ce prourlati kako su novi fasisti na vidiku i odvezati Toma, Ivicu, Bruna i Homena. Plutokratska Imperija je spustila slobodu politickog izrazavanja u demokratiji na nizak nivo - stavila je u kavez u kome se moraju vrteti sve partije i stranke. Ako analizirate iz tog kaveza bolja analizu i nije moguca. Da bi se nesto promenilo treba analizirati kavez.
Preporuke:
0
2
28 petak, 29 april 2011 23:12
Zocha
Odlican tekst. Bravo, g. Antonicu.
Preporuke:
1
0
29 subota, 30 april 2011 00:27
T. Marković
Iѕmeđu redova se jasno čita poruka Cvijanoviću, koju će ovaj nesumljivo umeti da rastumači. Na kraju krajeva, ѕašto biste se svađali, kad imate priliku da živite lepo i u sloѕi ?
Preporuke:
1
0
30 subota, 30 april 2011 00:32
Stradija
Ne bih da zvučim patetično i da vas previše ometam u diskusiji,ali za Srbiju i većinu nas u njoj već neko vreme važi ona Hemingvejeva - ne pitaj kome zvona zvone...
Preporuke:
1
0
31 subota, 30 april 2011 01:01
bojan,okolina vranja
uvek sa radoscu citam tekstove g.antonica i slazem se skoro sa svime jer je vrlo temeljit i izvanredan analiticar.ova vlast mora da ode pa neka dodje i taj toma ali je u pravu kad kaze da je narod i pre 5.oktobra govorio da samo milosevic ode pa neka dodje bilo ko,tacno je da narod ne voli toliko tomu nego jednostavno nema izbora jer je u izvesnom ocajanju,verujte mi ja sam iz samog jezgra obicnog naroda,treba nam korenita promena skoro kao revolucija ili propadosmo jer ovde umiru i sela na moravi a kamo li planinska koja su ugasena.!!!! nadam se da ce neko procitati ovo i zamisliti se jer ovo tavorenje ne valja,evo jedan savet za politicare iz samog srca naroda iskorenite korupciju i lopovluk i nepotizam jer vidim da to najvise tisti ljude jer posten covek nema sanse i narod je toliko ogorcen da je izgubio svaku nadu da ce biti bolje ali ne treba se predavati jer mozda situacija nije toliko teska koliko smo mi slabi pozdrav
Preporuke:
1
0
32 subota, 30 april 2011 01:22
Dejan
Antonić hoće da vidi žute sa 8% u maju 2012...
Preporuke:
0
0
33 subota, 30 april 2011 02:16
apis
I ja kažem da je izgladnjavanje bilo beskorisno. Ako naprednjaci misle da im je koristilo u dizanju rejtinga. Molim. Gurajte drugovi . Ono blefiranje Ace Vučića , o plaćenim analitičarima, je bilo tako providno , da su i slepi mogli da vide dezorjentisanost i odsustvo taktike. Korumpirani oligarsi na vlasti umesto da ćute, i da gledaju svoja posla, i puste SNS da sam sebe srože, dosetili se da pametuju kojekude, te nisu dobili ni procent više(na tuđoj muci) . Barem su zautavili propadanje, neko reče. Što se tiče napada na gosn.Antonića , pa niste Vi od šećera, brate, imali ste Vi mnogo težih klijenata od ovih nabeđenih političara, zanesenih sopstvenom lažnom veličinom.
Preporuke:
2
0
34 subota, 30 april 2011 05:16
Pavle Ćosić
Izvrsno! Šteta što ovako briljantan tekst neće videti više ljudi od posetilaca ovog sajta, mada mi se čini isto ono što misli i Antonić - nema ni potrebe. Raja nije tako glupa kao što Toma misli.
Preporuke:
2
0
35 subota, 30 april 2011 09:38
Branko
"I u kome umesto jedne loše vlasti rizikujemo da dobijemo drugu istu takvu, ili još goru." Gospodine Antonicu jos samo dodajte satanizaciju Kostunice " Sa DS ne valja ali ako DSS dodje na vlaste narode svi cete biti krastavi" onda ste se stvarno uklopili u sistem nema boljih od DS.
Preporuke:
0
2
36 subota, 30 april 2011 09:55
Slobodan
Nije Antonić izmislio vladu u senci, ozbiljne stranke - kandidati/pretendenti za preuzimanje vlasti u jednoj državi nude preko vlade u senci konkretna rešenja preko postojećih stručnjaka u stranci. Ostaje da javnost procenjuje i stručnjake i rešenja uz rizik da prođe kao u septembru 2000. sa Dinkićevim (G17+, tada još ne strankom) Programom prvih sto dana.
Komentar komentara "Ružčastog pantera": Država uvek ima instrumente, problem je što se ova vlast od 2001. ubrzano odriče svih instrumenata vlasti, osim policije, medija i onih tokova novca, o koje može da se "ogrebe". Od ostalog "pere ruke".
SNS još nije pokazao kako bi preuzeo instrumente vlasti u državi, tako da opstaje sumnja o ponavljanju "istorijske" promene Kurte i Murte.
Preporuke:
2
0
37 subota, 30 april 2011 10:25
neobavesten
Pre svega, mislim da se previse pise o, slazem se, priglupoj i pateticnoj ideji o strajku zedju. Ali, zasto tema nije Karadjordjevo ili besmisleni ustupci Hrvatskoj koja ce nam vec vratiti ponudu za kumstvo kada postane clan EU. Sta je sa stanjem u najvaznijim medijima, s ekonomijom koje nema i gde svi posmatramo kkao se vlast besramno zaduzuje do izbora. Smeta mi personalizovanje kod vas, gospodo analiticari, vi stalno pisete Boris, Toma, Voja itd., ispada da je zivot u Srbiji postoji da bi se oni zabavljali i nadgornjavali. I, na kraju, mislim da je DSS, pored svih mana, najmanje los izbor.
Preporuke:
2
0
38 subota, 30 april 2011 13:15
SNS-ovac (ex DHSS-ovac)
Mislim da kroz stavove gospodina Antonica provejava privrzenost Demokratskoj stranci i pre svega Vuku Jeremicu. Da, napada gospodin Antonic drugosrbijance, ali i opoziciju pre svega SNS.
Ne znam zasto to shvata kao diskvalifikaciju, to je njegovo pravo na politicki stav, meni se on ne svidja ali ga postujem.
DS ce izgubiti na sledecim izborima, Vuk Jeremic ce biti smenjen, a Srbija krenuti mnogo brze putem evroatlantskih integracija!
Preporuke:
2
2
39 subota, 30 april 2011 13:48
damir slijepcevic
Mislim da ste posli od pogresnih premisa, pa je i konkluzija takva! Ovde se ne postavlja pitanje ko ce i da li ce zameniti Borisa i DS, vec kako ce prljavi novac nastao od 90-ih do danas ostati neokrnjen i umnoziti se! Pogledajte samo tu nevidljivu liniju investitora, privrednika, preduzimaca, experata,... koja je tu od S.M. do danas, cija se imena ne smiju ni pomenuti!
Preporuke:
0
1
40 subota, 30 april 2011 16:35
Ružičasti panter @ Slobodan
U situaciji kada je celokupan finansijski sektor i veliki deo realnog sektora u stranom vlasništvu – država nema apsolutno nikakve (legalne) mogućnosti da deluje na poslovnu politiku stranih vlasnika, preciznije, na njihovu politiku investiranja i zapošljavanja. Ta politika se vodi shodno interesima centrale, a ne shodno lokalnim potrebama.Da nije tako, ne bi razvijene zemlje, uprkos proklamovanog liberalizma, vodile faktički intervencionističku politiku. To pre svega znači da ne postoji nijedna evropska zemlja u kojoj je celokupan finansijski sektor u stranim rukama. Pogledajte na Internetu odrednice ABN Amro i BBVA, pa ćete videti koliko se prašine diglo u Italiji da bi se sačuvalo „italijanstvo“ domaćih banaka Antonveneta i BNL. Kršeći prava privatnih akcionara i proklamovana tržišna načela, zapadne zemlje čuvaju „nacionalnost“ svojih kompanija i u drugim oblastima -poljoprivredi (Danone/Pepsi), energetici (Cnooc/ Junokal ) da navedem samo značajnije slučajeve.
Preporuke:
0
0
41 utorak, 03 maj 2011 10:46
Dag
Rezultati Tominog štrajka su katastrofalni pre svega u pogledu protraćene ogromne socijalne energije gladnih i poniženih, koji su imali najveća očekivanja.

On se pokazao da ostaje neverni Toma. Ne veruje u sebe, u svoju partiju i svoje birače. Ne veruje vlasti i imperiji kojima pokušava da se dodvori, a ne veruje ni bivšem gazdi iz čije senke beži.

Možda su mu bile potrebne sopstvene rane da bi se uverio u novi politički identitet. Videćemo.

Pozdravljam sasmosvesnu društvenu poziciju profesora Antonića i u odnosu na analitičare i u odnosu na čitaoce NSPM. Ne sme se nikada zaboraviti šta je smisao kritike. Svrstavanje jedino uz istinu i pravdu koje su poznate kao slepe.
Preporuke:
1
0
42 utorak, 03 maj 2011 11:02
zaratustra
Dobro je Amfilohije rekao Tomi: "jednom se umire i jednom se vaskrsava....Ti si umirao koliko puta i ovo ti je zadnji put da vaskrsnes"....Onda se Toma "primio na jaja" i tucanje je nastavljeno....
Preporuke:
1
1
43 utorak, 03 maj 2011 11:29
srdjan conic
Nista analizi profesora Antonica ne moze da se zameri. Naprotiv.Analiticari procenjuju kritikuju ili hvale poteze i vlasti i opozicije u normalnim zemljama.Ali situacije u Srbiji to nije. Zbog toga se mozda takvo ponasanje analiticara moglo opisati i kao komformisticko. Jer prava analitika ne analizira vec daje konkretne predloge. Profesor Antonic predlaze naprednjacima vladu u senci ali je i sam svestan da to u Srbiji nista ne znaci i nista promeniti nece. Dakle ovde se radi o sustinskom raspadu drzave bez jasne nacionalne politike. U takvoj situaciji kada je sve na prodaju kada su petoktobarske javne licnosti glumci reditelji pisci sem retkih izuzetaka postali citljiva elita kada SANU vodi covek od skoro 90 godina kada SPC govori o dolasku pape a u poslanici ne pominje KIM i 700 hiljada gladnih onda se od mislecih ljudi ocekuje mnogo enegicniji stav. Da li je Toma pogresio. Jeste. A da li je to glavni problem Srbije. Toma radi sta zna a sta rade analiticari analiziraju smesno.
Preporuke:
1
1
44 utorak, 03 maj 2011 14:01
Jasna*
@Srdjan Conic odlican komentar.
Analiticari se bave analizama Nikolica,u situaciji kada se zemlja raspada, po svim savovima puca ,a ne postoji nijedna snaga koja tom procesu moze da se suprotstavi.
Dobro raskrinkali smo Tomu, i sta dalje?
Preporuke:
1
1
45 utorak, 03 maj 2011 19:02
Ugo Čavez
Postoji rešenje koje neće predložiti nijedna partija i koje većina građana ne bi prihvatila: nacionalizacija strateškog dela privatizovane društvene imovine uz nadoknadu sadašnjim vlasnicima u iznosu koji su oni platili prilikom privatizacije.
Preporuke:
2
1
46 utorak, 03 maj 2011 23:31
Milodan
Štrajk glađu i žeđu Tomislava Nikolića je bila jedna neuspela predstava za narod. Isto kao i miting koji je tome prethodio. Jeste, poseta je bila za svaki respekt ali kada uzmemo u obzir činjenicu da je prevoz bio organizovan i besplatan, da su, kako neki tvrde, deljeni lanč-paketi i novac onda broj posetilaca ne treba da nas čudi. I na samom mitingu videlo se raspoloženje birača. Potpuna rezignacija, nedostatak pozitivne energije što se najviše pokazalo nakon govora izvesne gospođe iz Bugarske koja je na kraju počela da uzvikuje "Pobeda, pobeda" očekujući da masa to prihvati. A nije. Zašto? Naš narod je zapao u objašnjivu apatiju jer su se svi aktuelni političari do sada oprobali na vlasti i ništa nisu promenili. Kako sadašnji lideri SNS-a, a o PSS i onim Vulinovim socijalistima neću da trošim "karaktere". Srbija je zapala u ćorsokak iz koga se ne može izvući za razliku od 2001. godine kada je postojala nekakva nada koje sada nema nigde na srpskom političkom horizontu. Pukli smo.
Preporuke:
5
0
47 subota, 07 maj 2011 16:53
Poetski pokusaj
Moze se tvrditi da su strajk zedju i gladju ili samospaljivanje predstava za nekog a ne moralni cin. To samo ilustruje da je medijski, marketinski i spektakularni stimung zamenio onaj tradicionalni, moralni, i da vise nije vazno sta je motiv necijeg delovanja, nego kako ce se on medijski (marketinski) interpretirati. Sto znaci, gospodo, da i vi govorite jezikom marketinga i uspesnih ili manje uspesnih kampanja, a ne iz srca.
Mislite o tome, ili probajte da saosecate, razlika je vrlo vazna.
Preporuke:
1
0
48 nedelja, 08 maj 2011 16:19
Univerzalac
Ukoliko mislite da je nesto predstava, onda je ona uspela cim reagujete - ovako ili onako. Ja to ne mislim.
Predstavu ne cini samo gluma, nego i rezija i publika, a i kriticari.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner